Bade'ye İlk Mektup


Sevgili Bade,

Altı aydır içiçeyiz senle. Dışardaki sesleri duymaya başladığını söylüyor doktorlar.Duyduğun sesler ve hissettiğin hareketler neye_kime ait, dışarda neler yaşanıyor..vs merak ediyor olabilirsin..Sıkılmazsan anlatmaya başlayayım mı? Sen içerde debelenirken neler oldu bugün biliyor musun?

Öncelikle seninle birlikte geçirdiğimiz ilk Cumhuriyet Bayramımız kutlu oldu. Çok güzel bir gündü bugün.Seninle beraber Kadıköy'e indik önce.Orda babamızın işlerini hallettikten sonra kendime şiş ve yün aldım. Biliyormusun ben daha önce örgü örmeyi denemiş ancak keyif almadığım için uzatmamıştım meseleyi.Şimdiyse şevke gelebilmek için kendime turuncu renkte şiş ve bambu&kaşmir karışımlı beyaz bir yumak aldım.Niyetim örgü örmeyi öğrenip sana kendi el emeği göz nuru bir eserimi hazır edebilmek.Umuyorum bu defa sıkılmayacağım. Anneannenden haroşa örgü öğrenerek ilk iddialı adımımı attım bakalım.. Bu arada bugün sevgili annemin doğumgünüydü..(İyi ki doğdun anneanne dediğini duyar gibiyim Badecik..)
Boğaz'da yapılan kutlamalara ait güzel bir foto ekledim aşağıya..



Öpüyorum seni Bade'cik..


23 yorum:

  1. 29 ekim gibi özel bir günde annenden aldığın ilk mektup güzel ve duygu yüklüydü sizi seviyorum ninen yaboş

    YanıtlaSil
  2. bade senin atatürkçü bir düşünceye sahip ailen olmasından biz gurur duyuyoruz sende tanıdıkça söylediklerimi daha iyi anlayacaksın sizi seviyorum ninen yaboş annen böyle söylerdi

    YanıtlaSil
  3. bade bir haftadır sana oda süsleri yapıyoruz kızım

    YanıtlaSil
  4. badecim senin heyecanla doğmanı bekliyoruz.umarım hepimize uğur getirirsin..seni seviyoruz.halan :)

    YanıtlaSil
  5. TEYZE 2 KARE

    CANIM BADE.MİZ BENİM ÇOK SEVDİĞİM YİĞENİMİN KIZI OLARAK DÜNYAYA GELECEK OLMAN SENİ DOUBLE ŞANSLI YAPIYOR ÇÜNKÜ SEN DOĞMADAN SEVİLİYORSUN.ÖMRÜN HEP SEVGİ DOLU OLSUN MİNİCİĞİM. TEYZEN

    YanıtlaSil
  6. Göztepeden '' Oğulcan polat ve Güldenur Polat
    Çok güzell cok beğendik tbrk ederiz seni (: Badecik beklioruz seni (:

    YanıtlaSil
  7. sevgili Bade'cik..
    annenin sana yazdığı ilk mektubu gözlerim dolu dolu olarak okuduğum için buğulu gözlerimin görebildiği kadarıyla sana bişeyler yazmak istedim. annenle aynı firmada çalışıyorduk (hani şu mahkemeye verdiği) :) işe ilk başladığım günlerde bir öğle yemeğinde sarı röfleli ve kısa saçlı çok güzel bi kızın,yemek masasında sürekli etrafındakilere neşeli bişeyler anlattığını, herkesi acayip eğlendirdiğini gördüm. o kadar enerjik ve pozitifti ki neler anlattığını acayip merak etmeye başladım. derken aynı günlerde onun da bizim gibi Kocaeli üniversitesi'nden mezun olduğunu öğrendim. Allaaah,daha ne olsun, o kız arkadaşım olmalıydı, benim olmalıydı :D ve aynı günlerde yine bir öğle yemeği esnasında annen yemekhaneye geldi ve yemeğini almaya başladı. ben ona bakıp tüm içtenliğimle, tamamen iç sesimle "hadi gel yanımıza otur" dedim ve o da gelip yanımıza oturdu duymuşçasına.. ve öyle tanıdım onu. zaten hemen eğlenceli ve neşeli bişeyler anlatmaya başlamıştı bile :) Çok güzel günler geçirdik annenle ve onu çok sevdim, o harika biri. tabi sen ömrün boyunca onun çılgınlıklarını dinleyeceksin hazırla kendini:)
    seni tanımak için sabırsızlanıyorum..
    sağlıklı,yaşadığın her anın tadına ve farkına varacağın upuzun bi ömür diliyorum sana.
    umarım senin de çok güzel dostlukların olur..
    (meryem ablan)teyze deme emi :)

    YanıtlaSil
  8. prensesim bu bayram daha farklı bir heyecanımız vardı.bu seninle geçirdiğimiz ilk bayramımızdı.eminim annen gibi sende çok güzel olucaksın.hepimiz seni çok seviyoruz canım torunum. babaannen ve deden.

    YanıtlaSil
  9. yaboşun bademi kendinle ilgili haberlerini sevgiyle mutlulukla okuyorum her geçen gün artan heyecenla seni bekliyorum güzel kızım

    YanıtlaSil
  10. 2010'da dünyaya gelecek melekler hepimize şans getirsin. Arkadaşlarımız,ailelerimiz ve tüm sevdiklerimizin sağlıktan ve gülmekten kırıldığı,sevgi dolu çok güzel bir sene olsun...
    Bade ve ailesi..

    YanıtlaSil
  11. merhaba Badecik ben bebek zeynep yaman ben dünyaya geleli 15 gün oldu. senin geleceğini babaannenden öğrendim. anneannemle babaannem arkadaşmış. o yüzden belki bir gün tanışırız. dünyaya henüz çok alışmış değilim anne - baba olmasa dünyanın kahrı çekilmez. aslında annemin karnında daha rahattım. ama dünyada da hoşuma giden şeyler var. ağladığım zaman annem beni seviyor okşuyor ağzıma bir şey veriyor o kadar tatlı ki doğar doğmaz hemen ağla ki annen sana da hemen onu verir.. hadi afiyet olsun arkadaşım... hoşçakal...:)))))hıı bu arada e-mail adresim yazarsan sevinirim. yaman_w@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin Zeynep Ablası. Bade'ye mektubunu okudum,uslu uslu dinledi seni ama gıkını çıkaramıyor henüz. Paylaştığın taze tecrübelerinle çok mutlu ettin bizi. Sana ve ailene sağlıklı,mutlu,başarılı ve uzun bir ömür diliyoruz.Manisa'ya geldiğimizde görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  13. Bade;

    Bak güzelim, vakit daraldi, geriye sayim basladi. dört bir yanımızı senin heyecanın sardı. Biz böyle isek, sen artık annen ile babanın halini bir düşün, bir de onların anne ve babalarının halini.Yok yok , daha erken, simdiden bu kadar düsünüp de kafanı yorma. Sen saglıkla gel de aramıza, sonra konusuruz detayları elbet. Seni çok seviyoruz,hem de çok.

    YanıtlaSil
  14. Ben doğuma elimde laptop la gideyim diyorum. Webden sana bağlanayım mesela.. Beraber güldüğümüz kadar doğum anında gülersem yeter Bade'yi dünyaya getirmeye... Neye gülüyolar böyle diye bakarsın merakından kalkar gelir:)

    YanıtlaSil
  15. bade'cik günler daraldıkça içimdeki heyecanı ve duygularımı anlatmakta zorlanıyorum kolay değil nine oluyorum ogün evet ogün büyük gün hem anneni düşünüyorum hayırlısı ile kurtarsa ve sonunda seninle buluşmayı düşünmek şuan hayallerin en büyüğü olsa gerek benim için

    YanıtlaSil
  16. Canım annem,ben de doğum yaklaştıkça senin değerini daha iyi anlıyorum.Bir de doğursam daha kimbilir neler dank edecek..Umarım senin kadar fedakar bir anne olabilirim ben de.

    YanıtlaSil
  17. şeker badem bugün 3.gün daha da güzelleştin

    YanıtlaSil
  18. 8.2.2010 hayatımın sayılımutlu günlerini yaşatan kızım damadım badem siziseviyoruz allah herkese bu mutluluğu yaşatmasını dilerimyaboş

    YanıtlaSil
  19. şeker bademim dün gece yine uzun bir kına gecesini babaannen annen ve babana yaşatmışsın şekerim bademim sancısız huzurlu ve rahat bir gece geçirmeni diliyorum ve tabiiki sana sevgyle bakanlara da...
    (yalnız şunu bilmelisin her geçen gün daha da güzel ve sevimli oluyorsun canımın içi)

    YanıtlaSil
  20. bademim şekerim seni tam 8 gündür görmüyoruz ve o şakırdarcasına aguçuklarını özledik tabiiki annenine de sizi çok seviyoruz.gel teskere

    YanıtlaSil
  21. TEMENNİ.
    Senin aramıza katılmanı sabırsızlıkla bekliyorum.Sağlıkla ve uğurunla gel inşallah .Hayatta sağlık mutlulukları ve şansı bir kolye gibihep boynunda taşı okolyeyi sökmeğe kimsenin gücü yetmesin.Yüce allah hep yanında seninle olsun
    YİĞİT DOĞAN TOLGAY

    YanıtlaSil
  22. Enişteciğimin 1ocak 2010 da yazıp yorum penceresini açtıramadığı güzel dilekleri yeni okuma şansım olduğu için tarih geç yazıyor ama daha sen doğmadan gelmiş bir mesajdı bu Bade Sultan.Çok teşekkürler bu güzel dilekler için.

    YanıtlaSil
  23. CANIM BADE mizher geçen gün sevgin artırıyor ne güsel gülücükler ile dünyaya mutlu bakıyorsun dileklerim hep hayat seni güldürsün sen mutlu oldukça bizler de mutlu olacağız.

    YanıtlaSil