Bir Bakmışsın 2011 Oluvermiş

Bu sene hiç öyle yılbaşı moduna giremedim. Belki ben 2010 nasıl geçti onu daha tam anlayamadığım içindir. Aslında 2011e nasıl girdiğimizi de anlayamadım 15-20dakika daha dişini sıksaydın beraber sıfırlıyorduk zamanı..  Kan ter içinde bir soluk alarak girdik yeniyıla ama inşallah böyle bitmez bu sene de.

Neyse çok yaramaz velhasıl sevimli bir hayta oldun çıktın.

Burda biryerde parti varmış dediler,biz de geldik annem ve babamla...
                                                
O elindekini verir misin?
   

   

Hey dostum..
                                     
                                          Sedenle ilk yılbaşı..
Baba Yorgun..
Bade uçağa yetişiyor..

                                            Uykudan uyanmış gözler mahmur..

6 yorum:

  1. dünya tatlısı kuzucuk dedesinin gül tanesi yine tomurcuk gül gibisin seni koklamak doyasıya öpmek istiyorum koca kızım yine telaşlısın elinde su şişesi geziyorsun seni öpuyorum mehmet deden

    YanıtlaSil
  2. yaw halam benimmm..sen ne kadar tatlısın yaaa...

    YanıtlaSil
  3. Bade Bade,
    Bugun beraberdik senle...

    Çok tatlısın çok...Kıyamadım sana şöyle sımsıkı sarılmaya... Insallah bır dahaki sefere diyor, sana yarın Manisa'ya doğru hayırlı yolculuklar diliyorum kuzucuk.

    YanıtlaSil
  4. Ninesi kuzusuna anca yazma vakti bulabildi( sebebi senin oturmaya ve uyumaya vaktin olmaması) arkadaşlarınla birlikte geçirdiğin yeniyıl partisindeki mutluluğun yüzünden ve tavırlarından belli oluyor bu ve bunun gibi nice yeni yılların kutlu olsunyaboş

    YanıtlaSil
  5. Canım PINAR'ım Sana bol şans diliyorum.
    Kuzun için kuzun dan az saatler ayrısın ama güzel Bade eşin ve senin için herşeyin en iyisini diliyorum.
    SENİ ÖYLE ÇOK SEVİYORUM Kİ PIN.ım SANA AİT HERŞEYE BÜYÜK SEVGİM BUNDAN.
    ZUZU YU ÖPPP

    YanıtlaSil