Seni Çok Seviyoruz

Biriciğimiz, birtanemiz, meleğimiz, herşeyimiz,;

Seni çok seviyoruz mis kokulu meleğimiz. Gel gel diye elinle çağrıyorsun  birşeyi yerine koy deyince koyuyorsun boşalttığın kutunun içine malzeme dolduuryorsun sonra bir çubuğun içine halkaları koyuyorsun .Bir de babaannein aldığı mor sümbülümüzü kokluyoruz beraber, kokladıktan sonra da gülüyorsun:) Bunlar son günlerdeki gelişmeler. Bir de bana çok bağlandın,sanki ben bağlanmadım ya. Geceleri üstünü örtmediğin ve örtüye hemen tepki verdiğin için beraber uyuyoruz sabaha kadar kaloriferi odamızda ekstra yakmaya devam ediyoruz.

Bu arada sütle aran yok ne yazık ki:( Bu da kötü haber. İşte böyle meleğim.




Babaannen bir haftadır bizdeydi bol bol foto çekti  brn birkaçını anca ekleyebiliyorum. Sarı Mük'le olanıyla final yapıyorum şimdilik.
Seni çok seviyorum(z).

2 yorum:

  1. Muge ve Bade cok guzelsiniz. Resminize bayıldım. Muge'ye de maşallah, cok begendim, ona da yakışır bir bebiş, hayrlısıyla tabii ki...

    Sevgiyle kalın... Bade seni çok çok opuyorum.

    YanıtlaSil
  2. halacımmmm 2. fotoğrafta çorabını ne güzel çekmişsin öylee:)) çokta tatlı çıkmışsın bütün fotoğaflarında..

    YanıtlaSil