Böyle Güzel Birşey Olabilir mi?

6 yorum:

  1. güzel mi güzel bir bebek bu ne güzel pozlar resimlerinden bile güzelsin deede demeyede başladın şirin kuzum

    YanıtlaSil
  2. halacımmm siten açıldı yorumlar başlar yine:)) sen ne tatlı oldun ya..çokta dans ediosun artık müzik eşliğinde:)) halammmm benimmm

    YanıtlaSil
  3. dedecim dünya güzelim yine cok tatlı ve güzelsin site acıldı cok güzel oldu sana doyadoya bakıyorum seni cok seviyorum dedecim sen dünyamdaki en güzel varlıklardan birisin seni kocaman öptüm mehmet deden

    YanıtlaSil
  4. canım kızım dedesisinin tomurcuk gülü bugün anneler günü annenin anneler gününü kutluyorum anneye seni bize getirdiği icin de teşekkür ediyorum kuzum inşallah sende büyüyüp bugünlerin zevkini ve heyacanını tadacaksın seni anneyi babayı kocaman öpüyorum bitanem mehmet deden

    YanıtlaSil
  5. babaannesisinin tomurcuk gülü torunumdan ilk anneler günü çiceğimi aldım sağolasınız düşünenlerde sağ olsun inşalah sizde babaanne olur sizede torunlarınız bu şekilde arasın sizi bekliyoruz 26sında inan çok özledim öpüyorum kuzucuk

    YanıtlaSil
  6. kurtgiller08 Mayıs, 2011

    bugün 8.5.2011 anneler günü benim minicik kızçemden ilk çiçeğini sürprizbir şekilde aldım çok mutlu oldum hayatın boyunca nice mutluluklar seninle olsun yüzünden gülüçükler eksik olmasın yaboş ninen

    YanıtlaSil