Bade Düğünde...

Küçük kuzucuk büyüdükçe güzelleşirken farklı telaşlarımıza da şahitlik ettiğinde yavaş yavaş farkına varıyor. Geçen hafta halasının kınası ve düğünü vardı. Tabii ki bizlere ayak uydurdun ve geceyi bitirmeden başını yastığa koymadın bu özel gecelerde.

Kına gecesinde enteresan birşey oldu, gecenin sonuna doğru toplanıp sokağa döküldük şarkılar türkülerle gezdik cami cami. Ardından damat gelinin kınasını yıkadı 3camii gezerek ve damat da gelinin elinden su içti , sonra eve geri döndük ama gene hepberaber. Davetlileri biraz daha besleyip gönderdik,saat 2civarlarıydı seni de uyutabildik,sen böyle kalabalık zamanlarda herkesi uğurlamadan uyumayı sevmiyorsun maalesef ..



Ertesi akşam kız tarafı erkek tarafı birlikte yemek yedik ve cumartesi  sabahı kuafördü,fotoydu,düğündü derken o kadar hızlı geçti ki..Halanın gelinliği saçı makyajı çok güzel oldu.  Düğün çok güzeldi ve sen tabii ki her zamanki gibi harikaydın.. Tam bir prenses gibiydin elbisen acayip yakıştı dünya güzeli oldun tabii.

Düğünün sabahı kahvaltıda buluşup toplaştık sen ayrılmak istemesen de bahçeyi bırakıp eve döndük sonra da uçağımıza yetiştik. Uçakta öndeki kadının saçını çektin hostesler bizi en öndeki geniş koltuklara gönderdi rahat edelim diye:)




7 yorum:

  1. bebeğim güzel kızım dedesinin dünya tatlısı cok güzel ve cok şirinsin keşke uzakta olmasak seni hergün doya doya koklasam seni kocaman öpüyorum mehmet deden

    YanıtlaSil
  2. halacım sen yine her zamanki gibi çok tatlıydın..seni çok seviyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Pınar,

    Kurban bayramını içtenlikle tebrik eder, sağlık, sıhhat, mutlulukla ve sevdiklerinle geçecek nice bayramlar dilerim.
    Sevgilerimle
    Mine

    YanıtlaSil
  4. uzun zamandır sana mesaj yazmıyorum nenesinin birtane bademi seni dün seyrederken hergeçen gün daha sevimli ve güzel olduğunu izlemek beni çok mutlu ediyor bu arada halanın düğünde halanla güzellik yarışındaydın bahar ve eyyüp'e ömür boyu mutluluklar diliyorum Bademmm artık sorulara mantıklı cevaplar veriyorsun seni anlatmak isterdim ancak sayfalar yetmez ha aynı zamanda çokda komiksin birtanem....yaboş

    YanıtlaSil
  5. bebeğim siz manisadan gideli bugün 5 gün oldu ben seni cok özledim bile öyle tatlı oldunki artık sana doyulmuyor her şeyi kendine göre anlatıyorsun babaannende bugün geliyor yanına seni kocaman öpüyorum dedecim sağlıklı günler mehmet deden

    YanıtlaSil
  6. dünya tatlısı güzel kızım bugün çarşamba cuma akşamı yanındayım seni cok özledim seni doya doya öpmek için geliyorum telefonda dedem demen bile bana çok tatlı geliyor görüşmek dileklerimle kocaman öptüm mehmet deden

    YanıtlaSil
  7. bebegim dedesinin gülü ctesi pazar bana cok tatlı saatlar yaşattın nekadar güzel anlatıyorsun herşeyi sen dünyamdaki en güzel şeysin gelmedende yazdım sana seni özledim bile kocaman öptüm mehmet deden

    YanıtlaSil