Baduş oyun grubunda

Badecikle bu cumartesi bir oyun grubuna başladık. 2-2,5yaş arası 4çocuk anneleriyle beraber öğretmenimiz eşliğinde oyunlar oynuyoruz. Aslında hafta içi yuva olan mekanda farklı sınıflar var. Bizimle aynı anda 1yaş grubu yanda ders yapıyordu. Yani anneleriyle oyun oynuyorlardı . Badecik kendinden küçüklere de mini abla mini abi diye seslenip onlarında sınıflarına ufak bir pike yaptı ve tanıştı ilk günden herkesle. Öğretmenimiz bizi sınıfa aldı ve dinlendirici bir müzik eşliğinde annelerin bebeklere alnın-gıdısına kollarına karnına bacaklarına masaj yaptırmak istedi ama Bade kabul etmediği için biz yapmadık baktık yapanlara. Öğretmen Bade yatar mısın diyor .Bade nin cevabı kısa ve net "Lok" Üstüne varmak istersen "Looook" diye ter bir tepki daha.  Bade hareketli oyunlara katıldığı için kitap okuma seansını atladı öğretmeni. DArbuka çalmaya farklı bir sınıfa götürdü bizi ve Bade kendini buldu adeta. Çaldı durdu bol bol, sonra hamurlar ve minik leğenler verdi çok eğlendi Bade ama içine suyu koyup hamur yapmamızı isteyince Bade elim kak oldu diye sızlanmaya başladı ve gittik boyuna göre lavabolarda ellerini yıkayıp geri geldik. Sonra çadır oyunu oynadık saklandık bekçiden çadırın içine ve dalgalar yapıp topları hoplattık hepberaber. Ardından traş köpüklerini masaya döktü öğretmenimiz ama Bade yine elleri kaka oldu diye ellerini havada tutup oyuna katılmadı. Aslında en eğlenceli oyunlardan mahrum kalıyor bu titizlikten ama napalım zamanla aşarız belki.

Sonra da öğretmeniyle beraber çiçek yaptı. İlk aktivitesini babaya hediye ettik..

Kendinle ilgili şeyleri Bade Bade Badee diye anlatıyorsun. O işi ben yapayım demek istediğin zamanlarda.

2 yorum:

  1. bebeğim güzel kızım sana yazmayalı epey oldu inan bana seni cok özledim bu hafta mesire geleceksiniz inşallah görüşücez sen benim umre ziyaretinde rüyama girdin sabah namazında bana dede amin diyerek beni sabah namazına kaldırdın indedenşallah allahım sizlerede nasip eder seni cok seviyor ve kocaman öpüyorum mehmet

    YanıtlaSil
  2. dedecim mesirde beraber olduk cok güzel ve cıvıl cıvıl olmuşsun bana yine çok tatlı anlar yaşattın inşallah gelince yine görüşecez seni kocaman öpüyorum mehmet deden

    YanıtlaSil