Yaramaz kızım

Sevgili bebeğimiz,

Gittikçe büyüyorsun gittikçe sevimlileşiyorsun gittikçe cadılaşıyorsun ve de inatçılaşıyorsun. Sana istemediğin hiçbirşeyi yaptıramıyoruz (daha 1,5yaşındasın halbuki senin üstünde söz hakkımız bu aralar olsa iyi olurdu mesela)

Uykun gelip sarhoşlaşıyorsun ama fikren sen bunu kabullenmeden kafanı yastığa değdiremiyoruz. En sevdiğin çarşafta sallanmayı bile kabul etmiyorsun uyuyacağını bildiğin için.

Bunun dışında artık park sefaların zorlaşmaya başladı. Salıncaktan inmiyorsun dakikalarca, ardımızda kuyruklar oluyor dahası çocukları elinle çağrıyosun gel diye onlar da heyecanlanıyor ineceksin diye, tam iner gibi yapıyorsun onların yaklaştığını görünce geri biniyorsun.. Acaba kendine ait olanı kaybetmekten insan bu kadar erken korkmaya başlar mı?

Çok akıllı bir çocuksun. Ve inanılmaz afacan. Dün akşam koltukların tepesinde akrobasi yapıyordun. Senin kadar haşarı erkek çocuk bile görmedim ben yavrukuş.

Velhasıl öyle güzel birşeysin ki içime sokasım geliyor seni. Canımm benim.. Sabah seni bırakıp işe giderken babanla uyumanı izliyorduk,uykunda gülümsediğine denk geldik:))) Çooook tatlıydın çok..

3 yorum:

  1. dedecim dünya tatlısı kuzum seninle iki gün gecirdim gecen hafta bana cok tatlı ve güzel geldi kuzucuk sen artık benim icin hava su güneş ve nefes gibi geliyorsun seni cok seviyor ve cok özlüyorum bitanem
    kocaman öpüyorum mehmet deden

    YanıtlaSil
  2. dedecim bugün ramazan bayramı 3 günü annennin babanın ve senin bayramını kutluyorum sen yine kıpır kıpır sın cok güzelsın kıralicem seni doya doya kocaman öpüyorum hayırlı bayramlar mehmet deden

    YanıtlaSil
  3. bademim her geçen gün daha güzel daha sevimlioluyorsun ve daha çok değişiklikler gösteriyorsun seni çok seviyoruz birtanem yaboş

    YanıtlaSil