25.hafta Kontrolümüz

Selam Bade;

Yuvaya dönünce hareketlenmelerin de başladı,dünkü kontrolümüz de güzel geçti. 917gr.olduğunu öğrendik.Ben de 63kilo olmuşum.Kızım biraz kilona dikkat et nolur,doktor bana laf ediyor sonra.Bu ay da 3kilo almışım.Önümüzdeki 3ay sürecinde toplam 6kilo almama izin verdi Güldal Hn.

 Önceki akşam mideme yuvarladığım mega boy Akdeniz pizza sonrasında uykumda ağzıma baskın yapan mide asitlerimin gebeliğin 6.ayından itibaren başlayan mide yanmalarının ve reflünün belirtileri olduğunu söyledi. Fakat benim ilaç kullanmama konusundaki hassasiyetimi de bildiği için akşamları sebze yiyerek ve yatmadan 2saat önce yemek olaynı tamamalamamı, meyve yemek için yemekten hemen sonra değil en az 1saat beklememi  önerdi. Bir de Montignac Yöntemi'nden bahsetti.Kendisi de hamileliğinde bu yöntemi uygulamış hatta kilo bile vermiş.. Şöyle ki protein ile karbonhidratı aynı anda tüketmemeliymişiz. Mesela etin yanında pilav/makarna yerine salata tercih etmeliyiz.Ya da pilav/makarnayla yoğurdu beraber tüketmemeliyiz.Bunlar birarada tüketildiklerinde bol bol kilo yapıp doğumda beni sıkıntıya sokabilirlermiş.Bir de yastık yüksekliğimi  artırmamı söyledi doktorumuz.Midem ağzıma kolay gelmesin diye herhalde:))

Bu akşam menüde haşlanmış kabak ya da brokoli düşünüyorum..Bahadır'da kilo almaya başlamıştı asker dönüşü..Montignac yöntemi ikimize de hayırlı uğurlu olur inşallah..

Selam olsun Montignac..
Eğer 6kiloyu aşarsam yandım bak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder