Bade'yle Dünden Bugüne

Kocaman ailenin küçük Bade'si;

Bade'cik seninle birlikte acı tatlı günlerimiz oldu şu ana kadar..

1aylık embriyo

İlk üç ay ıstırap doluydu. Çok çilekeş bir tablo çizmek istemiyorum ama kız annelerinin çoğu benimle aynı kaderi paylaşıyormuş.Belki benim normalde de fazlasıyla hassas olan burnum ve midem biraz daha kolay tetiklemiş olabilir bulantıları.Apartmanın kokusu,asansörün kokusu karşısındaki tepkilerim yanımdaki insanlara da ıstırap oldu . Babana kapıyı elimde poşetle açıyordum,heryere yanımızda poşetler ve kolonyalı mendillerle gidip gelebiliyorduk.


3aylık

4.aydan itibaren işler iyi gitmeye başladı..Hamileliğim süresince hafta hafta ne gelişmeler olup bittiğini gebelik.org sitesinden takip ettim ve doktor kontrollerinde bana ne ilaç vereceğini bile bilerek gidiyordum. 4.aydan itibaren karnımdaki keseciğin varlığını hissetmeye başlamıştım içerden gelen gurultulardan.4.ayda gelen seslerin bebekten gelmesinin mümkün olmadığı,bağırsaklarımızın kendilerine yerleşecek yeni alanlar arayışlarında hissettiğimiz seğirtmelermiş.4.aydaki hiçbir kıpırtıya heveslenmedim bağırsaklar olabilir diye.

4aylık

5.ay da bizden mutlusu yoktu.Artık kıpırtılarını çok rahat hissedebiliyorduk ve hergün aynı saatte minik tekmelerini dinlemek için göbeğimizin başına geçiyorduk.Saat 22:30 senin saatindi ve hala öyle.Saatler kış tarifesine geçti ama sen  şaşmadın vaktinden :) Çıplak gözle tekmelerini öyle güzel seçebiliyoruz ki dokunmadan bile seni izlemek hobimiz oldu.

5aylık


6.aya girdiğimizde artık senin kıpırtıların tekme tokata dönüşmeye başladı.Bazen beni korkutacak kadar ani ve sert darbelerin geliyor içerden.Yavaş biraz yahu..

6aylık
(Bunlar Bade'nin fotoları değil.İnternetten anne karnındaki bebeklerin gelişimlerine ait yaptğıım alıntılar)

1-2aydır sana müzik dinletiyoruz ama uzmanların dediği gibi Mozart flan diil.Birkaç kez dinledik beraber ama ben kendi sevmediğim müziği sana dinletmeyi de sevmiyorum.Mozart mı kalmış artık canım,Zaten sen de çok bayılmadın.Badem grubunu dinletiyoruz sana,Teoman'ı,Cold Play'i,Yüksek Sadakat'i,Sertab Erener'i dinletiyoruz.Sen de az uyumlu diilsin,ritm tutuyorsun içerden.

Şu ana kadar seninle sosyal hayatımız böyleydi.Bundan sonra nasıl bir bebek nasıl bir çocuk ve nasıl bir genç kız olacaksın merak ediyoruz seni..Bakalım bizi nasıl eleştiriceksin biraz büyüyünce..Biz merakla bekliyoruz tepkilerini şimddiden:))  Bakalım sana kendimizi beğendirebilecek miyiz? Ben bol bol gazete ve kitap okumaya çalışıyorum,baban da mesleğinde çok hırpalıyor kendini . Hatta dün akşam spora flan da yazılalım dedik sana kendimizi beğendirebilmek için.. Sonra da seni bize beğendirmek için nasıl şekillendiricez bakalım:)

Bade'cik bu arada bugün babaannenin doğumgünüydü.Bir iyiki doğdun kıpırtısı da babaannesine yollasın kuzum. Anneannesi de babaannesi de akrep burcu kızımın, şanslısın yani seni iyi korurlar Bade'cim..

Mucuk mucuk Bade'cik..