Adalet Mülkün Temelidir..

Hu huuu,

Bade'm napıyosun anlat bakalım.Bugün kıpır kıpır bigündü ikimiz için de. Ben bu yaşıma kadar ilk kez mahkemeye gittim ve iki gündür bunun stresini yaşıyordum. Neyse ki sağ salim atlattık bugünü de.

Şahitlerim bugünün kahramanıydı,hakim onları dinledi,avukatlar onları dinledi.Herkeş onları dinledi:)Mahkemenin de fotosunu koymak isterdim ama hayallerin yıkılmasın diye koymuyorum.. Üsküdar Çiçekçi Adliyesi apartmandan bozma bir mekan çıktı:)

Sezin Ablan ve Türkan Ablan Çorludan geldiler duruşmada bana şahitlik yapmak için. İkisine de minnet borçluyum.İnşallah dava biran önce sonuçlanır ve hakkımızı alabiliriz. Duruşma sonrası Sezin Ablanın fabrikada işinin başına dönmesi gerekiyordu ve onu otogara bıraktık . Türkan Ablanla beraber biraz daha vakit geçirdik.Günün sonunda çok sıkıntılı olacağını düşündüğüm bugün huzurlu bir şekilde sonlandı.

Ve babam.. Babam  olmasaydı bugün bitmezdi..Mahkemelerde davalarla uğraşmamı istemediği halde bugünün koşuşturmacasını çekmek gene babama kaldı:) Bizim ne zaman evle ilgili, ulaşımla ilgili  gıcık işlerimiz olsa babam kahrımızı çekmeye başlar.. İlerde sen de babana ıstırap ol Bade, sakın çekinme:))