4.Aya Yaklaşırken..

Bade'mimmm;



3.aydan sonra iyice şekillenmeye başladın ve hayatımıza kattığın renkler daha belirginleşmeye başladı.Konuşmalara tepkiler veriyorsun,sevgi sözcüklerine gülücükler saçıyorsun,parmaklarını ağzını götürüp büyük bir iştahla kemiriyorsun.Hatta benim ellerimi kollarımı da kemiriyorsun artık.İşin kötüsü emziği sevmediğin için el,kol,parmak furyası 1aydır olanca hızıyla devam ediyor. Sana Sedanın getirdiği silikon dişliğe kardeş biz de sulu dişlik aldık ama hiçbiri kanlı canlı bir parmağın yerini tutmuyor malesef...Bir de çok asabi oluyorsun elimi ağzından almak istediğimde. İnşallah 4.ayda ek mamalara geçmeye başlayınca onları da bu parmakları yediğin gibi yersin.Yoksa akranlarını 1-2kilo geriden takip etmeye devam edicez bu gidişle.

Önümüzdeki hafta dolu aşı var gene.Karma aşı 2.doz ve rotarix. Öfff.. Doktor deyince aklıma tartı geliyor direk.. 3.ayda 400gr.almıştın inşallah bu ay biraz daha kilolanırsın ama pek umudum yok.Alışveriş merkezlerindeki bebek odalarına gelen bebekleri görünce senin zayıf olduğunu daha net görüyorum.Senden 2ay küçük bebekler bile senden toplu,maşallah hepsi toraman gibiler ama normal.Hepsi sütlerini emip çıkıyorlar odadan. Bizse odadaki bebekleri,renkli duvar kağıtlarını dikkatle izleyip üzerine de parmaklarımızı emip aç karnına çıkıyoruz odadan.Geçen hafta parmaklarını öyle bir iştahla emdin ki çıkan sesleri duyan kadınlardan biri maşallah dedi ne güzel emiyorsun diye düşünerek.Oysa sen parmaklarımla mızıka çalıyordun. Ya Badecik anneannemden çok şikayet ederdim bana zorla yemek yediriyor diye ama şimdi onu daha iyi anlıyorum. İştahsız çocuk cidden zor işmiş. Velhasıl kilo problemimizle başımız dertte..

Bugün 10aylık Almina ablana gittiğimizde annesinden ve babasından taktikler aldık yemek hususunda.Bebekli ailelerle her görüştüğümüzde sizden açıyoruz ağzımızı sizden kapıyoruz.
Alminayla ikiniz babalarınızın kucağında debelenirken..

1 yorum:

  1. Pınarcgm, Bade ne kadar büyümüş, maşallah ve ne kadar sana benzemiş, annesinin kuzusu olmuş resmen. saglikli olsun, onemli olan o. yuzyillardir istahsizlik var, hicbirsey olmuyor annelerin sinirinin bozulmasindan baska.zaten ek gidaya da gececek.buyuyecegi varsa yemese de büyüyor, benim çıkardığım ders bu şahsen.( gerek bu yaşima kadar gordugum cocuklardan, gerekse son 3 yildayaşadığım tecrübelerden :))sizi cok seviyorum şekerler..Bade, kuzucuk, sen de ye, iç, yat be yavrum şimdilik...

    YanıtlaSil