Zeynep&Bade-2

Prenses kızımın sevgili ablası Zeynep nihayet geldi İstanbul'a. Önceki tanışma organizasyonunda sınırlı zamanda samimiyeti fazla ilerletememişlerdi ama bu defa maya tuttu. Zeynep Bade'yi beslememe yardım etti ve onu kız çocuklarının doğasından gelen bebek sevgisiyle şefkate boğdu. "Yerim ben seni Bade" dediğinde artık ipler koptu gitti. Bade'de Zeynep'e olan sevgisini ona gülücükler atarak hissettirdi. Önceki fotolara bakınca ikisinin de büyüme grafikleri netleşiyor. Çektiğimzi onlarca güzel fotodan ikisini buraya eklemek istiyorum.


Şansınız,bahtınız ve zihniniz açık olsun ömrünüz boyunca meleklerim benim.


1 yorum:

  1. Ne guzel bir gündü yaaaa!!!Bade&Pınar doyamadım ben size, yine gelecegm insallah ona göre... Zeynep dünden razı zaten, anlatıp anlatıp duruyor Bade'yi, muhallebisini nasıl yediğini...Kısacası cok seviyoruz sizi, karşılıklı, analı kızlı....

    YanıtlaSil