Bade'li Günler

Bademiz bize iki haftada yeni deneyimler katmaya başladı bile.. Babasına göre mantık basit;
Ağlıyorsa 3sebebi var. Ya aç,ya altı pis ya da gazı var.. Tamam süt ve bez problemini gözlerinle görebiliyorsun ama gaz öyle değil ki.. Hani matematik dersinde dersi anladım sanırsın da o konudan bir soru çıkar karşına şaşalarsın o konuyu hiç görmemişsin gibi. İşte gaz problemi de böyle birşey... Küçük bir gak guk ediyor gazı çıktı sanıyorsun ama mızmızlanmaya devam ediyor..  Acaba daha gazı var mı nerden bilicez ki?

Neyse ki biz şuanda yükün 3de 2siyle meşgulüz, süper babaanne süt dışındaki problemleri hallediyor. Anneannesi de kızımızı sohbete alıştırdı,ufaklık şimdi sürekli piyes ortamında birşeyler anlatılsın ona istiyor. Şu aralar en revaçta olan hikayemiz, Bade'yi parka götürüp salıncağa bindirme piyesi. Bu anafikiri öyle bir işlediler ki üç gündür bu masalı dinliyoruz. Parka gidiyorlar önce parktaki çocukları kovalıyorlar Bade'ye salıncak sırası alıyorlar ...vs hikaye böyle uzayıp gidiyor,en sonunda da salıncağa biniyor ve kollarımızda sallayıp gönlünü ediyoruz küçük prensesin...

Prensesin beşiği hareketlenmeye başladı bu kadar mola yeter bize..

2 yorum:

  1. sürekli bakıyorum Bade'den ne haberler var diye, derken işte son dakika gelişmelerini yazmış annesi.Herkes seferber olmuş desene. Sütte anne, bezde babaanne, gazda baba, hikayeler anneanneden. yakında şunları da duyarız belki Pınar; piyanoda dede, basta dayı :)
    Minik Bade'yi cok opuyorum, güzel güzel gazlarını çıkartır, mışıl mışıl dinlenir, sağlıkla büyür inşallah. gazını rahatça çıkarsın, utanıp sıkılmasın..

    YanıtlaSil
  2. 23.2.2010 bugün şeker torunumu görmeye giderken merak edip sormaya çekindiğim o sorunun cevabını şekerim bademim hafif bir ağlamayla anneanne ilgilen anneme söyle bezime baksın diye seslendi ve annesi bezine bakınca şekerim süprizini önce annesine söyleyerek beni yine çok mutlu ettin ama bade senden bir haber daha bekliyorum sadece annemden süt almayı seviyorum biberon sevmiyorum ninecim demeni şeker badem hadi güzel haberler inan istediklerim sen ve sadece sen için...

    YanıtlaSil