Yürüyüş Yapan Matruşka...

Son zamanlarda sokağa adımımı attığım anda nazar boncuğu dağıtan çingeneler ve yaşlı teyzeler bahis yaparcasına "oğlun olacak hanım kız" diye laf atıyorlar...  Yok teyzecim kız bekliyoruz diyince belki samimiyetsiz buluyorlar da yüzlerini düşürüyorlar ama yılların kadını olarak böylesi bir tahminin doğru çıkmamasına hafiften bozulup "hmm,yanıltıyor demek ki..Allah kurtarsın evladım."diyip sohbeti keserek kendi aralarındaki  kritiğe geçiyorlar vakit kaybetmeden...

Herkesin kafasında karın önde ve sivri olursa erkek bebek, kilo tüm vücuda yayılırsa kız bebek doğar diye kabul gören bir doğru var.
Karnımı açıp içine bakamadığımız için biz de ultrasonun yalancısıyız halen.  Sokak mavi hissediyor ama bakalım matruşkayı açınca  içinden ne çıkacak?

1 yorum:

  1. Badecigim,

    Su anda annenin ve senin işiniz başınızdan aşkın, o nedenle de ben birseyler yazayım dedim. Sana olan sevgim giderek artiyor, anladigim kadariyla surprizleri seviyorsun. Seni haftaya bekliyorduk ama nasipse bugun Merhaba diyeceğiz sana,gorunen o. Tabii bir surpriz daha yapmazsan, icerde birsey unuttum galiba, yok utu fiste kaldiydi falan deyip caymazsan. Umarim sakalarinin ve surprizlerinin bir ayari vardir. Hani bu ayar konusunda ben ve annen bazen bayag bir düsündürücü olabiliyoruz da ondan soyluyorum. Ah keske yaninizda olabilseydim, o annenin elinden sıkıca tutabilseydin, gerci baban varken bana düşmez o el ama olsun bir o bir ben sırayla tutardik artik. Ne yaparsin ki bu Seda Teyze'n bir gurbet kusu. O kadar da acindirmayayim kendimi sana, 2 ayda bir geliyoruz ortalama ama yine ha denince gelinemiyor,o açıdan soyluyorum. Yanınızda olamasam da butun dualarım sizinle olacak insallah.Annenin ve senin saglikla kavusmanizi heyecanla bekliyorum.Seni gormek, koklamak icin sabirsizlaniyorum. Annene sarilmak icin sabirsizlaniyorum. Şimdilik durum boyle. Tekrar yazarim insallah. Buralari bos birakmam.

    YanıtlaSil