Bizim Küçük Sevgilimiz …



Bade'miz  8şubat sabahı ani bir kararla aramıza katılma kararı verdi 39.haftasında ipi göğüsleyerek 8.Şubatta bize dünyanın en güzel süprizini yaşattı.
                                                       


Doğum Öncesi..

Bahadır doğuma benimle beraber girdi ve büyük destek oldu ta ki iğneleri görüp morali bozulana kadar... Bade gelmek üzereyken babası onu kapıda beklemeye başlamıştı bile..
                                                                    Doğumhane çıkışı...

Doğuma karmakarışık pek çok duyguyla gittik,  hayatımızın en unutulmayacak hatırasını yaşamış halde ertesi gün kızımız kucağımızda huşu içinde evimize döndük.Hissettiklerimizi ve yaşadıklarımızı söyleyecek söz bulmak mümkün değil. Mis kokular içinde şaşkın ve masum bakışlı bir meleğimiz var artık.
                            
                                                               Güzel kızımıza kavuştuk
Anneannesiyle ilk kucaklaşması...
Dedeleri ve dayısı ile...


Hafta hafta gün sayarken şimdi günler su gibi akıp gitmeye başladı bile.Bize çok enteresan duygular yaşatmaya devam ediyor minik sevgilimiz. Dün dedeleri kulağına ezan okuyup "Ayşe Bade" ismini söylediklerinde manevi duygularımızla zirve yapmıştık bugünse Bade’ye sevgililer günü pastası hazırlıyor anneannesi ve babaannesi... Hatta dedesi daha ileri gidip kızıma sevgililer günü hediyesi kalpli yüzük bile alıp gelmiş İstanbula.

Evimizden seçmeler...

Babaannesinin kucağında..
       
Mehmet Dedesiyle...

Supergirl..


Kardeşlerimizle lohusa hatırası..
Kızımızın odasından..
Çiçeklerimizden...

5 yorum:

  1. Ah güzelim benim, cok tatlı, maşaallah. Pinarcim, ne guzel bir kizin var. Allah bagislasin. Saglıkla, mutlulukla buyutmeyi nasip etsin. Bade daha da heyecanlandım simdi seni gorunce. bakip bakip dururum ben resimlerine simdi. Seni herkes birine benzetiyordur muhtemelen. ben de biraz dayina benzettim sanki. Ben gorene kadar kim bilir ne cok degiseceksin ama ilk intiban bu yönde.annene babana selamlar, sen, coook opuyorum bade...

    YanıtlaSil
  2. GÜZEL BADE'CİK, TOMBİŞ YANAKLI BADE'CİK.. HOŞGELDİN HAYATIN VE SEVENLERİNİN KOLLARINA.. İYİ Kİ GELDİN :)
    ANNENİN GÜZELLİĞİNE GÜZELLİK, BAKIŞLARINA IŞIK KATMIŞSIN. SAĞLIKLA,HUZURLA YAŞA..

    YanıtlaSil
  3. pinarim gozlerim dolu dolu okudum hepsini.bunun senin bebegin oldugunu bilmek o kadar keyifli ki anlatamam.dun aksam Emir'le yol boyunca , Badenin ve sizin ne kadar guzel bir aile oldugunuzdan bahsedip surekli masallah dedik.Allah nazarlardan korusun..ben burda gozum yasli badecige bakiyorum.teyze olmanin da tadini cikariyorum.Allah bize de nasip etsin bu guzelligi diye dua ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşlarım güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
    Nihanım, Allah istediğiniz vakit size de versin inşallah,sizden de çok iyi bir parça bekliyoruz.
    Sedacım, doğum boyunca Almanyayı İstanbula bağladın bir an beni yalnız bırakmadın,iyi ki varsın..
    Meryem Anacım, çok şekersin yine. Kızım ve ben seni öpüyoruz..

    YanıtlaSil
  5. pirensesim iyiki doğdun alıştık her gece kına gecesine seni,anneni ve babanı çok seviyorum sen bizim hayatımızın bir parçasısın. babaannen

    YanıtlaSil