Yarı Kırklandık..

Bade'mle bugün kırklandık ama 40.günü beklemedik ve 19.günde yarım kırk yaptık...  Babaannemiz 40tane temiz taşı ve evlilik yüzüğümü bir leğen suda okuyup üfledi ve Bade'mizi bu suyla yıkadık.Ardından anneannemize misafirliğe gittik,ilk gezmemizi Bade'min anneannesine yapmış olduk bir eksikle.. Babamız gene Libya'da ve 2gün sonra geleceği için onu beklemeden kırklanma olayını hallettik.

Anneannede de gelenek Bade'nin yüzüne un sürüp ona yumurta hediye edilmesiyle tamamlanmış oldu... Kızımız akça pakça olsun diye un sürülüyormuş.. Yumurta da 40gün boyunca gittiği her evden bebek iyi beslensin diye veriliyormuş.

 Anneannesi yanaklarını ve alnını unladı kızımın alttaki fotoda...
                                         
                                          
Burda da hediye yumurtasıyla hatıra fotosu görülüyor Bade'ciğin..

Hayırlı kırkların olsun..Sağlık ve güzelliklerle dolu,dolu dolu bir ömrün olsun inşallah canım bebeğim benim..

3 yorum:

  1. ay canım benim maşallah nasil da degisiyor gün be gün. suyuda gördü daha da mis gibi kokuyordur.cok iyi oldu bu blog Pınar, bana da yaradi. Bade'yi buradan seviyorum. Bu arada Bahadir Libya da yazmışsın Allah kavustursun canım. opuyorum..

    YanıtlaSil
  2. Sedacım sana şikayet ediyim bu vesileyle ufaklığı.. sabah kırklandı akşam da bizi kırkladı böyle aksi bir akşam yaşatmamıştı bize daha önce.. ya evdeki eksikliği hissetti ya da kırk öyle olmaz böyle olur diye gösterdi bize.. Saat başı uyanıp yapabileceği tüm gösterileri yaptı saolsun..

    Dün gece birşey keşfettik,uyandı mı uyku mahmuru olmuyor hani insana şans vermiyor tekrar sallayıp uyutmak için. Bakalım daha neler keşfedicez tanıdıkça:)

    YanıtlaSil
  3. bu bebeklerin de olayı bu demek ki...yat kalk ayni bari degisik degisik yatip kalkalim diyorlar herhalde...hay Allah simdi büyüdüğünde okuyacak diye kelimeleri de seçe seçe yaziyorum, ileride nasipse yüz yüze bakacagiz,beni yanlış anlayacaği şeyler yazmak istemiyorum. ama annesinin kıymetini anlayacak Bade inşallah bu gunlugu okudukca. Simdi ben de Zeynep'i gece çişe :) kaldıriyorum, bir nevi hesaplasmis oluyorum kendisi ile :)saka bir yana, saglikla sihhatle buyusunler inşallah. Sana da kolayliklar diliyorum canim, uykusuzsundur, ilk firsatta kıvrıl bir yere dinlenmeye bak...

    YanıtlaSil