BADE'ME BABASINDAN MEKTUP VAR!

Canım Kızım,


Senin yarı kırkını Libya’ da böyle uzaklarda ve gözü yaşlı geçirmek varmış nasipte. Ama annen fotoğraflarla da olsa yaşatmaya çalışmış kaçırdığım bu güzel kareleri. İnşallah dünyanın tüm güzellikleri ile dolu bir ömrün olur canım kızım benim.

Bu arada bu blogun mimarı annen.Okuma-yazmayı öğrendiğinde senin geliş haberini aldığımız ilk günden itibaren hissetiklerimizi en azından bu yazılanlarla da olsa seninle paylaşmış olacağız diye düşünüyoruz.Umarız ki sen de beğenirsin.

Bu arada kızım ben her gece dua ederim uyumadan önce. Senin geleceginin haberini ilk aldıgımızdan günden beri dualarıma tabi ki sen de dahil oldun.Sağlıklı bir şekilde hem senin hem de annenin bu doğum sürecini atlatmanızı diledim her gece.Ama itiraf etmeliyim ki seni bu kadar tatlı ve güzel ne ben bekliyordum ne de annen(nazar değmesin kızıma). Dünyalar güzeli kızım benim..İyi ki geldin yanımıza..

3 yorum:

  1. Babası Bade'de seni gözü yaşlı bekledi,dün gece yokluğunda bizi eve bekçi yaptı.. Neredeyse hiç uyutmadı ve sürekli ağladı diyebilirim. Duygularınız karşılıklı anlayacağın...

    Şimdiden iyi yolculuklar,dört gözle bekliyoruz seni..

    YanıtlaSil
  2. şuan gözümden yaşlar akıtan ailesini çok seven sevgi dolu bir babanın yazdığı mektuptu.Çocuklar da hissedermiş onun için şekerde oakşam çok huysuz olmuş hatta ertesi gün bile devam etti ama bugün mutlu bir çocuk vardıallah siz üçünüzü hep birlikte kılsın inşallah gözleriniz yaşlı değil hep mutluluk göz yaşlarıyla dolu olsun

    YanıtlaSil