Babasının Kızının Babasının Doğumgünü

Sefkili Bade,

Bugün babişinin doğumgünü,29seneyi geride bıraktı hayatında.Bu sene sayende doğumgünlerimizin bile ayrı bir önemi oldu. Şu an tam anlamıyla aramızda değilsin ama biliyorum ki senin de kalbin bizimle:) Sen de kutluyorsun babişinin doğumgününü en içten sesinle.. Bize kalan seni duymak.

Geçtiğimiz haftalarda sıraya girdiğim gün organizasyonunda cin fikirlik yaparak 4aralık tarihini ben aldım ki babişine yapacağım hazırlıklar sayesinde bir taşla iki kuş vurmuş olmak için.Güzel yiyecekler hazırlayıp özel hissetmek için kendimizi anneannenden de gelen ekstralarla 6çeşit meze,z.yağlı eşliğinde salata bar gibi bişi yaptık sofraya..Hakkını verecek kadar yedik ama asıl kutlamayı haftasonuna bıraktık..


Biz keyifle yemeklerimizi yerken sokağımızdan gelen seslerle cama çıktık k, askere gidecek bir abi için konvoy hazırlığı yapıldığını gördük. İçimiz buruldu,sağ salim gidip gelir inşallah. Geçen sene bu zamanlar babanı da askere uğurluyorduk.Ne kadar boğucu,endişe ve sıkıntı verici bir zaman dilimi olduğunu hatırladık da.. Geçen sene babişi beklemekle geçmişti ve çok sıkıcıydı.. Bu seneyse seni bekliyoruz. Üstelik tamamen tersi duygularla.. Heyecanla,mutlulukla,merakla.. Babişe asker dönüşü kavuşmak güzeldi,seniyse beklemek bile güzel.

Bade babişine sağlıklı,mutlu,başarılı ve huzurlu nice seneler diliyor.Ben de Bade'ye annesinin ve babasının kanatları altında geçireceği dünyalar güzeli bir ömür diliyorum.Nice mutlu yıllara ve yaşlara hep birlikte inşallah.

İyi geceler Bade, iyi seneler babişi..
İkinizi de çok seven Pın..