Bade'nin Beşiği ve Babiş Yolu Gözleyişi..


Ya habibi Bade,

Bugün babişi Libyaya gönderdik.Biz senle beraber Trabzona gitmiştik yazın, şimdi babiş de Trablusgarp'a gitti ve ödeşmiş olduk böylece. Ve de Libya şantiye fotoları..



Bak sana dün bu aşağıdaki beşiği aldık.. Sallanıyormuş flan çok cici bişey. Uslu çocuklarda 1yıl, yaramaz çocuklarda 6ay kullanılabiliyormuş. Bakalım bize kaç ay nasip olacak:)

Beşiğini de aldıktan sonra sinemaya gittik ve evdeymişiz gibi ayaklarımızı uzatıp film izlemenin keyfine vardık.. Bu uygulamayı uçaklarda,otobüslerde de başlatsalar az güzel olmaz. Hele ki hamilelikte çok lazım bi konfor.

Bu arada dün Medya Kralının jenerik müzklerinde dans eden şebek Badeş gitti yerine gıcık Badeş geldi . Sırtını dayadın karnıma  adeta sabrımı zorluyorsun.Ya da karın bölgemdeki derinin mukavemetini ölçüyosun bilmiyorum ama bugün bayağ ızdırap yaptın.. Anladık babişi özledin de , bedelini niye ben ödüyorum onu anlamadım.

Babiş yokken anneanneye taşındık biz de.Badeş ah bi görsen burayı internet cafe gibi. Burda bilgisayar sırası kolay gelmediği için ben de kendi laptopumu getirmiştim. İyi ki getirmişim.. Şu anda anneannen sana ağız bezi dikmekle uğraşıp,büyük dede uyurken geri kalan herkes internetin başında:)

Neyse Badeş ben biraz dolanayım evde belki yer değiştirmek istersin şansım varsa.

Seni öpüyorum Badeş, ikimiz beraber babişi de öpelim hadi;
Muck!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder